Неділя, 27.05.2018, 10:46
Вітаю Вас Гість | RSS

Новоград-Волинська ЗОШ І-ІІІ ступенів №8

Наше опитування
Хто відвідував наш сайт?
Всего ответов: 55
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Доповідь Марчук А.В. (семінар директорів)
12.03.2013, 11:54
ТВОРЧА СПІВПРАЦЯ ПЕДАГОГІВ, УЧНІВ, БАТЬКІВ ТА ГРОМАДСЬКОСТІ, 
ЩОДО СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ТА ОРИГІНАЛЬНОГО ІМІДЖУ ШКОЛИ

Вступна частина

 Імідж (англ. образ)- це позитивний результат довгої спільної праці адміністрації та колективу школи, це образ, який утворюється у масовій свідомості.

Необхідність формування іміджу школи визначається з наступних причин:

 

1.     Конкуренція серед загальноосвітніх шкіл в боротьбі за набір учнів і збереження контингенту школярів

 

2.     Сильний позитивний імідж полегшує доступ до фінансових, інформаційних та людських ресурсів.

 

3.     Маючи сформований позитивний імідж, школа стає більш привабливою для педагогів, дає можливість їх професійному розвитку.

 

 

Імідж школи визначається різними компонентами.

 

- для учнів початкової школи і їх батьків – це образ класовода

- для старшокласників – образ вчителя - предметника та образ директора

- для батьків з вищою освітою – уявлення про якість освіти, стилю роботи в школі

- для дітей з ослабленим здоровям та їх батьків – комфорт шкільного оточення

 

 Процес творення іміджу школи складний і багатогранний.

 Він не виникає сам по собі, його треба творити терпеливо,  послідовно, ціленапрямлено.

Імідж має зовнішні і внутрішні ознаки.

Зовнішні риси іміджу – це приміщення, в якому розміщена школа,

це одяг учнів – форма, речі – меблі, мова, наочності в коридорах школи, радіо,

телебачення тощо.

Внутрішні риси іміджу – їх побачити неможливо, - це дух колективу, це справлення враження на людей методами проведення олімпіад, конкурсів, свят, змагань, відсотком вступу в технікум, ВУЗи, дотримання чистоти та затишку на всій території школи.

 Саме для нашої школи, яка відкрила двері нового приміщення в 2011р., створення оригінального, позитивного іміджу стало актуальним та необхідним.

(фото «відкриття школи»)

 

 Завдання нашої школи полягає у створенні атмосфери турботи і підтримки учнів, які б сприяли  розвитку їх можливостей, задовольняли б їх інтелектуальні, емоційні і соціальні потреби. Школа бере на себе місію створення освітнього середовища, де панує атмосфера педагогічної творчості вчителів, учнів і батьків.

 

 

ІІ. Імідж школи визначають чинники, на яких я зупинюсь детальніше:

а) наявність освітньої стратегії та надання освітніх послуг

 

 Освітня стратегія школи має відповідати вимогам часу і потребам школярів, які здатні будуть реалізувати себе в суспільстві. Допомогти учню визначитись щодо свого професійного майбутнього наша школа здійснює шляхом введення допрофільного навчання (курс «Декоративна обробка деревини»), визначенням факультативів з основних дисциплін в 9-10 класах, введенням спецкурсів з ряду дисциплін в школі другого ступеня.

(фото)

Перелік факультативів та спецкурсів

Хореографія

Етика, духовні засади

Російська мова

Історія рідного краю

Курс енергозбереження

Обслуговуюча праця

Обробка деревини

Образотворче мистецтво

Правознавство

Біологія

Математика

Іноземна мова

Українська мова

Економіка

ü Школа надає всі необхідні освітні послуги за програмами загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.

ü На базі школи працює філіал музичної школи по класу фортепіано та баяну

Плануємо:

-         2013-2014 н.р. відкриття груп поглибленого вивчення окремих предметів

-         Створення навчально-виховного комплексу

-         Налагодження зв'язків для співпраці з вищими навчальними закладами

-         2014-2015 ввести в школі гуманітарний профіль навчання

-         Співпраця з автошколою для учнів 11 кл.

Вагомим  чинником, який визначає імідж школи є

б) Сприятливий морально-психологічний клімат в колективі.

   Цей напрям в житті школи ґрунтується на довірі і вимогливості, доброзичливій критиці, демократичному стилю керування, на задоволенні працівників школи в тому, що працюють вони в нашій школі. В школі відсутній авторитаризм керування, панує доброзичливе, шанобливе ставлення між працівниками школи.

фото

Наступним чинником  по формуванню позитивного іміджу школи є

в) Не байдужий, професійний колектив.

 Вчителі школи залучають учнів до участі в семінарах, конкурсах, в предметних олімпіадах, до науково-дослідницьких робіт. Педколектив у постійному пошуку, що проявляється у проведенні  методичних тижнів, предметних декад, тощо.

  Для підвищення якості знань школярів – в їх розпорядженні –комп’ютерний клас із доступом до мережі Інтернету, лінгафонний кабінет, кабінет обслуговуючої праці і т.д.

Учні школи мають змогу отримувати у бібліотеці школи всю необхідну для навчання літературу, та опрацьовувати періодичні видання в читальній залі бібліотеки.

Для школярів молодших класів визначені години в навчальному плані для вивчення другої іноземної мови - польської.

Для підвищення активності учнів у міських та обласних заходах та досягнення в них високих результатів, в школі в введена система стимул-карток.

Фото

г) Наявність обєднаного дитячого колективу.

  В колективі дитина входить у широку систему стосунків. Саме тут створюється єдність суспільного і індивідуального, де є можливість подолати власні негативні риси, брати участь у творчій діяльності, бути готовим прийти на допомогу  іншим.

 Для обєднання дітей за інтересами  в школі діють:

-         театральна студія (Наумова Н.М.)

-         хореографічна студія (Світельська-Дірко С.В.)

-         вокальний гурток (Бірюліна О.В.)

-         клуб «Лідер» (Васільєва Л.В.)

-         учнівське самоврядування (Номерацька І.І.)

Традиційно проводяться конкурси «Найкращий клас року», «Учень року», діють акції милосердя, виставки.

фото

 З учнями, які важко адаптуються до нових ситуацій (1кл,5кл., новоприбулі) в школі працюють практичний психолог та соціальний педагог.

(фото)

Важливим чинником для формування іміджу школи є

д) Колективні традиції, сімейні свята та наявність зовнішньої атрибутики школи.

 Дитячий колектив розвивається, коли обєднані спільною справою діти, батьки. вчителі. Спільна робота учасників навчально-виховного процесу висвітлена в

навчальній та позаурочній діяльності.

Все, що стосується символіки школи  ви побачите під час роботи семінару.

Ми маємо власний  сайт, який функціонує  з вересня 2012 р.

(фото сайту)

Суттєвим чинником у формуванні позитивного іміджу школи складає її матеріальна база. Матеріальну базу школи ви побачите впродовж роботи семінару, а те чого не буде представлено до вашого огляду - це шкільне подвір’я. Приємно відмітити, що в міському конкурсі «Моє квітуче місто» в 2012 серед освітніх установ міста  школа посіла І місце.

фото

 

ІІІ. Побудова  іміджу школи передбачає розвязання ряду завдань:

       Впровадження педагогічних новинок

       Відображення позитивних змін в шкільному житті

       Ствердження школи, як культурно-освітнього центру мікрорайону

       Вивчення суспільної думки про школу

Більш детально зупинюсь на реалізації цих завдань нашою школою.

 

а) впровадження педагогічних новинок.

 

1. Школа є фестивальним майданчиком по впровадженню методики ОЗОН

на уроках української мови та літератури. В рамках проведення фестивалю діяв майстер-клас за участю літературознавця з м. Києва Дудіної Тетяни Кирилівни, зв'язок із якою підтримується донині.

 

2. Школа брала участь у міжнародному проекті «Суспільна біржа молодіжних   ініціатив – лідери демократичних змін», де наш вчитель Ковальчук Л.М. разом з групою учнів шкіл міста вибороли І місце.

3. В школі працює євроклуб «Еврофренд».

         4.В школі діють Дні відкритих дверей.

5.Створена та діє творча група з проблеми впровадження особистісно зорієнтованого навчання.

6. В 2012-2013 н.р. ми приймали колег з ЗОШ №5 та брали участь у роботі з колегами  ЗОШ №10 в рамках  «Педагогічної естафети»

7. Започатковуєм функціонування майданчика для вивчення правил дорожнього руху для школярів 1-4 класів.

 

б) Відображення позитивних змін в шкільному житті:

окрім позитивних зовнішніх змін, які відбулися в нашій школі ми здобули ряд досягнень: це перемоги в олімпіадах, конкурсах, змаганнях, тощо.

фото

Одним із завдань, яке слід розв’язати це

в) Ствердження школи, як культурно-освітнього центру мікрорайону., де передбачалась дія сітки гуртків, секцій, клубів.

Нині в школі  діють:

- факультатив з образотворчого мистецтва

- гурток «Поліська вишивка»

- Спортивна секція з важкої атлетики, волейболу, шашок

- секція стрільби

- краєзнавчо-туристичний гурток

На базі школи проводяться збори громадськості мікрорайону.

В позакласних заходах школи приймають участь активісти мікрорайону

 

г)  Для визначення потреб жителів мікрорайону, які може задовольнити школа та вивчення суспільної думки всередині школи з метою з’ясування задоволеності школою, вчителями, учнями, батьками та громадськістю було проведено анкетне опитування.

(анкета – діаграма)

ІV. Позитивний імідж школи визначається наступними критеріями:

-         Активність батьків

-          Прихильність та дія

-          Взаємодія з громадськими інституціями

 

Активність батьків

На сьогодні змінилось і місце батьків в освітній політиці школи. Ми бачимо сім’ю, як одну з найважливіших замовників освітніх послуг. Активно вивчаємо потреби і запити батьків, враховуємо їх пропозиції при виборі напрямків виховної роботи, у формуванні варіативної складової навчального плану.

-         Колегіальним органом управління поряд з педагогічною радою стали загальношкільна конференція, рада школи.

 

Прихильність і дія.

-         Впродовж останніх трьох років ми маємо позитивну тенденцію, щодо кількості учнів у школі. (2010-2011н.р. – 189 учнів, 2011-2012н.р. – 208 учнів, 2012-2013 – 246 учнів)

 

-         Вперше за багато років ми маємо 2 перші класи та відкрито 10 клас.

 

-         Плинність кадрів – як показник стабільності колективну – практично відсутня.

 

Наступним критерієм для становлення позитивного іміджу школи  є взаємодія школи з громадськими інституціями:

-         на базі школи працює фахівець із міського центру соціальних служб для сімї, дітей та молоді

-         співпрацюємо з Новоград-Волинською спілкою воїнів – інтернаціоналістів

-         гарні стосунки з підшефною військовою частиною 0409

-         підтримуємо тісні взаємозв’язки з ДНЗ №13

-         співпрацюємо з службою в справах дітей

-         співпрацюємо з бібліотекою мікрорайону «Дружба»

-         маємо контакти з місцевими газетами та телебаченням

-         маємо дружні стосунки з депутатами міської ради.

-         Співпрацюємо з клубом активного покоління (НІКА) – основою цього клубу є наші учні.

-         Підтримуємо зв’язки з Свято-Троїцьким кафедральним собором.

 

 

Отже ДЛЯ СТВОРЕННЯ ВЛАСНОГО ПОЗИТИВНОГО НЕПОВТОРНОГО ОБРАЗУ ШКОЛИ, СВОГО ІМІДЖУ, ШКОЛІ НЕОБХІДНО МАТИ:

      Чітко сформовані пріоритети, свою стратегію майбутнього ;

      Унікальну, неповторну систему традицій, цінностей, свою шкільну культуру;

      Різноманітні якісні освітні послуги;

      Систему успіхів  в освітніх послугах;

      Оригінальну систему виховної роботи;

      Зв’язок з ВНЗ, з різними соціальними інституціями;

      Яскраві сучасні інформаційні матеріали.

 

 

Не секрет, що батьки, які вибирають школу для своєї дитини спочатку орієнтуються на чутки, а чутки народжуються думками і оцінками інших людей. Яка думка  складається у кількох людей, які мали відношення до школи, залежить її репутація на довгі і довгі роки.

Категорія: Мої файли | Додав: nvs8
Переглядів: 660 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Годинник
Мої файли [13]
Соціально-психологічна служба [0]
опис роботи соціально-психологічної служби

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz